2010. március 24., szerda

A NAGY nap!!!

Ez már haladás, talán még rendeszeres blogíró leszek a végén... :)
Hát, akkor újra klaviaturát ragadok... nézzük csak... hol is kezdjem.
Persze, hogy az imádott férfival történt eseményt fogom leírni! Jaj! :)
Szóval, ma megkérdezte munka után, hogy jó-e, ha kocsival elvisz az 1es villamosig.
Én meg persze örültem nagyon ezen felajánlásnak, mivel minden időmet szeretem vele tölteni.
És hát nem odáig vitt.... ment tovább.. azt mondta, elvisz inkább a Flórián térig... :) :D
Aztán végül is hazáig hozott... :D :D éreztem, hogy még egy kicsit muszáj beszélgetnem vele, nem jutott más eszembe, minthogy szívjunk el egy szál cigit... hehe... :) kicsit hezitált, de a végén csak kiszállt a kocsiból...
Úgy érzem, mintha 2 napja nem lenne rendben vele vmi.. nem tudom, hogy mi, de talán nem baja van, inkább csak a gondolatai járnak máshol... vagy máson??? :P :D na jó, ez már merész lenne... minden esetre ma is volt egy liftes pillanat, amikor elég közel került hozzám... a privát zónámba.. és megbirizgálta a kabátomon fityegő cippet... :))))) ezek apró dolgok, de ezek tudnak szép lassan két embert összekovácsolni... Anyuval is beszéltem ma és jól esett amikor azt mondta, hogy mostmár igazán megérdemelnék vmi normális fiút, mivel ezt én is így látom.. :D
Viszont ez a srác annyira elvette az eszem, hogy sorra sétálok el lehetőségek mellett.. érzem, hogy azok nem az igazi lehetőségek.. ebben viszont szikla szilárdan biztos vagyok és abban is, ha egyszer ezzel a fiúval én egy párt alkotok, nem keresek tovább senkit! :)
Igazából más nem is történt! Pff... :P
Na igazán szép forró, szerelmes estét mindenkinek!
:)))))))))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése